Мінрегіон розробив механізм перевірки якості житлово-комунальних послуг, — Зубко
Мінрегіон розробив механізм перевірки якості житлово-комунальних послуг, — Зубко

Поділитися новиною:

Мінрегіон розробив механізм перевірки якості житлово-комунальних послуг, — Зубко

Ми підвищуємо якість надання житлово-комунальних послуг та послуг з управління багатоквартирним будинком. Для цього ми розробили Механізм перевірки їх належної кількості та якості, визначених типовим договором між споживачем та постачальником. Ми продовжуємо імплементувати закон «Про житлово-комунальні послуги».

Про це наголосив на засіданні Уряду Віце-прем’єр-міністр – Міністр регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Геннадій Зубко, коментуючи прийняття відповідної постанови.

«Споживачі комунальних послуг зможуть вимагати проведення перевірок якості ЖКП та в подальшому отримувати відшкодування. Це стосуватиметься перевірок якості послуг з постачання теплової енергії, гарячої води, централізованого водопостачання і водовідведення, вивезення побутових відходів, управління багатоквартирним будинком. Таким чином ми посилюємо права та інтереси споживачів та встановлюємо прозорі механізми взаємодії споживача та надавача послуг відповідно до європейських стандартів», — наголосив Геннадій Зубко.

Постановою затверджена форма акту-претензії та механізм його задоволення.

Документ розроблено Мінрегіоном та вступає в силу з 1 травня 2019 року.

 

Прес-служба Віце-прем’єр-міністра України

Web-адреса: slavuta-rda.gov.ua/news/id/3277 | Переглядів: 28Дата публікації: 08:52 29.12.2018
Версія для слабо- зорих