Засідання колегії райдержадміністрації
Засідання колегії райдержадміністрації

Поділитися новиною:

Засідання колегії райдержадміністрації

29 листопада відбулося розширене засідання колегії районної державної адміністрації, яке провів голова райдержадміністрації Богдан Маршук.

У засіданні взяли участь: члени колегії, сільські голови, керівники структурних підрозділів райдержадміністрації, керівники територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, представники засобів масової інформації.

Згідно порядку денного першим звучало питання «Про стан призначення та виплати субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг населенню району».  По даному питанню присутніх інформувала начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації Мар’яна Гринько. Так станом на 01 січня 2018 року житлову субсидію отримувало 5993 сім’ї (51,6% від загальної кількості домогосподарств району).

Станом на 01 листопада 2018 року нараховано субсидій на оплату житлово-комунальних послуг на загальну суму 17780,2 тис. грн. Перераховано організаціям, що надають житлово-комунальні послуги, 30833,0 тис. грн., у тому числі погашено заборгованість з нарахованих субсидій за 2017 рік в сумі  15832,9 тис. грн. Станом на 01 листопада 2018 року заборгованість з  нарахованих субсидій становить 2780,1 тис. грн.

Станом на 01 листопада 2018 року призначено субсидій готівкою для придбання скрапленого газу та твердого палива 2193 сім’ям на загальну суму         6252,5 тис. грн., заборгованість становить  1442,1  тис. грн.

Станом на 15 листопада 2018 року субсидією на оплату житлово-комунальних послуг користуються 3962 сім’ї. Середньомісячний розмір субсидії на оплату житлово-комунальних послуг одного домогосподарства у поточному році становить 1630,14 грн. щомісячно протягом опалювального періоду. Середньомісячний розмір субсидії для придбання твердого палива та скрапленого газу становить 2994,16  грн.

У зв’язку із суттєвими змінами в чинному законодавстві щодо порядку призначення житлових субсидій з початку опалювального сезону до управління соціального захисту населення райдержадміністрації подали відповідні заяви 909 жителів району. Станом на 15.11.2018 опрацьовано 464 заяви, 445 заяв перебуває на  розгляді.

Управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації  проводиться робота щодо реалізації пілотного проекту з впровадження моделі адміністрування надання послуг із соціальної підтримки та моделі інтегрованої системи надання соціальних послуг населенню Берездівської сільської об’єднаної територіальної громади. Завдяки тісній співпраці забезпечено передачу документів для опрацювання та призначення житлової субсидії 175 заявникам від фронт-офісу (відділу соціального захисту населення Берездівської сільської ради) до бек-офісу (управління соціального захисту населення райдержадміністрації).

У поточному році повернено до державного бюджету невикористану субсидію в сумі 7611,3 тис. грн. За отриманням виплати коштів невикористаної житлової субсидії звернулось 2037 громадян. У Славутському управлінні державної казначейської служби України Хмельницької області зареєстровано бюджетні зобов’язання на загальну суму 1287,4 тис. грн. Станом на                        15 листопада 2018 року профінансовано 723,0 тис. грн. або 56,2% від потреби.

Розпорядженням голови райдержадміністрації від 10.09.2010 № 534-р створено комісію з питань надання пільг, субсидій та призначення державної соціальної допомоги. У поточному році проведено 29 засідань цієї комісії. Під час розгляду на засіданнях комісії 784 заяв були прийняті рішення щодо надання дозволу на призначення житлових субсидій для 598 жителів району (76,3% від загальної кількості звернень громадян, що виносились на розгляд  комісії).

У районі проведено широку інформаційно-роз’яснювальну роботу щодо порядку призначення житлових субсидій. Так, інформаційні матеріали щодо змін у чинному законодавстві при призначенні житлових субсидій розміщені на веб-сайті райдержадміністрації, 7 статей з цієї тематики опубліковано у засобах масової інформації. Крім того, зазначені матеріали розміщені на стендах у приміщеннях управління соціального захисту населення райдержадміністрації, виконавчих комітетів сільських рад та підприємств, що надають послуги.

З метою доведення інформації про зміни в чинному законодавстві при призначенні житлових субсидій взято участь у  нарадах із сільськими головами та секретарями сільських рад. Зазначену інформацію доведено працівникам центру поштового зв’язку № 6 та соціальним працівникам комунальної установи «Славутський районний центр надання соціальних послуг».

Однак, існує ряд причин, які значно сповільнюють процес опрацювання заяв для призначення житлових субсидій. Зокрема, заяви, які надходять від громадян поштою, в багатьох випадках заповнені невірно, в них відсутні окремі відомості (адреса, особові рахунки), а у разі некоректного зазначення ідентифікаційних номерів та паспортних даних неможливо отримати інформацію про доходи від Державної фіскальної служби України та Пенсійного фонду України. Крім того, у зв’язку з несвоєчасним виготовленням паспортів дітям, які досягли 14-річного віку, взагалі неможливо призначити субсидію.

Також існують технічні причини, які гальмують процес розгляду заяв: перехід Пенсійного фонду України на нове програмне забезпечення та оновлення програмного забезпечення Славутського відділення ПАТ ОВ «Хмельницькгаз збут» у зв’язку зі зміною ціни на природний газ.

«Головне завдання, яке стоїть сьогодні перед управлінням, - оперативно провести масовий перерахунок субсидій, забезпечити прийом документів і призначення субсидій громадянам, які звернуться за цією послугою вперше. Не зважаючи на всі проблеми у жовтні 2018 року проведено автоматичний перерахунок 1305 діючих житлових субсидій.», - наголосила Мар’яна Петрівна.

«Про стан розроблення та оновлення містобудівної документації  на території району». По даному питанню присутніх інформували: в. о. завідувача сектору містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та будівництва районної державної адміністрації І. Дзюба, голова Крупецької ОТГ В. Михалюк, голова Берездівської ОТГ В. Васьківський, заступник голови Ганнопільської ОТГ В. Поногайбо .

 Доповідачі зазначили: Через недостатнє фінансування на цей час замовлено виготовлення лише генеральних планів населених пунктів Крупець, Стригани, Старий Кривин, Новий Кривин, Улашанівка та Вачів. Станом на 01.11.2018 проведено лише топографо-геодезичну зйомку таких населених пунктів: Стригани, Крупець, Старий Кривин, Новий Кривин, Цвітоха, Кам’янка, Ташки, Перемишель, Вачів, Улашанівка, Лисиче, Селичів, Зубівщина, Модестівка, Берездів, Ганнопіль, Глинники, Великий Скнит. 

На території Славутського району налічується 79 сільських населених пунктів. На цей час актуалізовано 38 генеральних планів населених пунктів району.

Відсутність планів зонування та детальних планів забудови територій населених пунктів гальмує процес будівництва в районі. Слід зазначити, що  відповідно до пункту 3 статті 24 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» у разі відсутності плану зонування або детального плану території, затвердженого  відповідно  до  вимог  цього  Закону, передача (надання) земельних ділянок із земель державної або комунальної власності у власність чи користування фізичним та юридичним особам для містобудівних потреб забороняється. Це свідчить про те, що сільські ради неспроможні у повному обсязі забезпечити відповідною містобудівною документацією підвідомчі території.

Через відсутність містобудівної документації виникає ряд проблем, а саме:

нераціональне використання території та хаотична забудова населених пунктів є підґрунтям для корупційних зловживань та виникнення соціальної напруги;

неможливість розширення територій населених пунктів;

неможливість виконання робіт із визначення меж адміністративно-територіальних одиниць та розроблення документації із землеустрою.

У зв’язку з відсутністю схеми планування та забудови території, що є складовою частиною містобудівної документації, неможливо спланувати заходи з комплексного розвитку територій та створення інвестиційно-привабливих умов.

Ситуація, що склалася з розроблення (оновлення) містобудівної документації на місцевому рівні, зумовлена, насамперед, недостатнім обсягом фінансування, внаслідок чого відповідні роботи виконуються протягом тривалого часу, що призводить до втрати її актуальності ще до затвердження.

Недооцінка значення містобудівної документації на місцевому рівні, масштабів змін, які відбулися у містобудівній політиці, призводить до прийняття суперечливих рішень стосовно забудови територій та порушення технологій розроблення (оновлення) містобудівної документації. Неможливість використання застарілої містобудівної документації в сучасних геоінформа-ційних системах управління погіршує ситуацію на місцевому рівні.

Крупецькою сільською радою укладено договір з Рівненським державним науковим виробництвом геодезії та кадастру про виготовлення топографо-геодезичної зйомки сіл Крупець та Стригани (загальна вартість - 173,0 тис. грн.). Крім того, цією сільською радою укладено договір з                                       ТОВ «ПОДІЛЛЯЗЕМІНВЕСТ» про виготовлення генерального плану населених пунктів Крупець, Стригани, Полянь, Колом`є, Комарівка  (загальна вартість – 383,0 тис. грн.).

Старокривинською сільською радою укладено договір про виконання комплексу робіт з виготовлення генерального плану населеного пункту Новий Кривин загальною вартістю 30,214 тис. грн. Роботи проводились у три етапи, вартість першого етапу робіт становила 9,064 тис. грн., другого - 15,107 тис. грн., третього - 6,042 тис. грн. Крім того, Старокривинською сільською радою укладено договір про виконання комплексу робіт з виготовлення генерального плану населеного пункту Старий Кривин загальною вартістю 101,952 тис. грн., у тому числі 30,585 тис. грн. - вартість першого етапу робіт, 50,976 тис. грн. - другого, 20,390 тис. грн. – третього. Слід зазначити, що на цей час генеральні плани сіл Старий Кривин та Новий Кривин вже затверджені рішенням сесії Старокривинської сільської ради від 16.07.2018 № 3.

Згідно з договором, укладеним між Подільським державним підприємством геодезії, картографії та кадастру та Улашанівською сільською радою, проведено роботу з виготовлення топографо-геодезичної зйомки сіл Улашанівка, Вачів, Перемишель (загальна вартість – 158,616 тис. грн.). Наразі генеральні плани населених пунктів Улашанівка та Вачів вже затверджені рішенням сесії Улашанівської сільської ради від 06.07.2018 № 4.

Відповідно до договору, укладеного між Подільським державним підприємством геодезії, картографії та кадастру і Цвітоською сільською радою, проведено роботу з виготовлення топографо-геодезичної зйомки сіл Цвітоха, Кам'янка, Ташки (загальна вартість – 110,0 тис. грн.).

Лисиченською сільською радою укладено договір з ТОВ «ПОДІЛ-ЛЯЗЕМІНВЕСТ» про виготовлення топографо-геодезичної зйомки села Лисиче (загальна вартість – 49,682 тис. грн.).

Берездівською сільською об’єднаною територіальною громадою тільки укладено договір з ТОВ «ПОДІЛЛЯЗЕМІНВЕСТ» про виготовлення топографо-геодезичної зйомки сіл Селичів (загальна вартість – 29,429 тис. грн.), Зубівщина (18,400 тис. грн.), Модестівка (18,330 тис. грн.), Берездів (79,597 тис. грн.).

Ганнопільською сільською об’єднаною територіальною громадою лише укладено договір з ТОВ «ПОДІЛЛЯЗЕМІНВЕСТ» про виготовлення топографо-геодезичної зйомки села Ганнопіль, Глинники, Великий Скнит (загальна вартість – 62,116 тис. грн.).

Наступним питанням члени колегії заслухали звіт Жуківського сільського голови  Ткачука А.В.  про стан здійснення делегованих повноважень органів виконавчої влади виконавчим комітетом Жуківської сільської ради та визнали особистий внесок сільського голови у забезпеченні організації роботи виконкому з Жуківської сільської ради щодо здійснення делегованих повноважень органів виконавчої влади задовільним.   

 Про перетворення  Славутської центральної районної лікарні у комунальне некомерційне підприємство  перед присутніми виступив головний лікар Славутської центральної районної лікарні Віктор Іващук. Віктор Дмитрович  розповів про складну фінансову ситуацію що склалася у зв’язку із недостатнім фінансуванням галузі охорони здоров’я.  Після перетворення  Славутської центральної районної лікарні у комунальне некомерційне підприємство відповідно до Закону України "Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення" з 01.07.19 лікарня зможе додатково отримати значні кошти   на безкоштовне медичне обстеження населення. За результатами розгляду даного питання члени колегії вирішили доручити головному лікарю ЦРЛ Іващуку В.Д. підготувати пакет відповідних документів на розгляд сесії Славутської  районної ради

 

Альбом: Засідання колегії райдержадміністрації
Альбом: Засідання колегії райдержадміністрації
Альбом: Засідання колегії райдержадміністрації
Альбом: Засідання колегії райдержадміністрації
Альбом: Засідання колегії райдержадміністрації
Альбом: Засідання колегії райдержадміністрації
Альбом: Засідання колегії райдержадміністрації
Альбом: Засідання колегії райдержадміністрації
Альбом: Засідання колегії райдержадміністрації
Альбом: Засідання колегії райдержадміністрації
Web-адреса: slavuta-rda.gov.ua/news/id/3184 | Переглядів: 139Дата публікації: 14:05 29.11.2018
Версія для слабо- зорих