Уряд знову змінив порядок надання субсидії

Протягом  поточного року це вже треті зміни  внесені Урядом   до  порядку призначення  житлових субсидій. Новими змінами врегульовано наступні питання.

  1.   Скасовано необхідність обов’язкового оформлення особових рахунків на сплату житлово-комунальних послуг на особу, яка звертається за субсидією.

Відтепер субсидія призначатиметься одній з зареєстрованих у житловому приміщенні осіб, незалежно від того, чи відкрито на неї  особовий рахунок на сплату послуг.

Орендарям житла субсидія також призначатиметься без необхідності відкриття на них особових рахунків (на підставі договору оренди).

2. Визначено вичерпний перелік документів, які враховуються комісією під час прийняття рішення про призначення субсидії з урахуванням лише фактично проживаючих осіб:

- довідки, що підтверджують місце перебування особи на території іншої адміністративно-територіальної одиниці у зв’язку з роботою, лікуванням, навчанням, довготривалим відрядженням, відбуванням покарання;

- довідки про оплату житлово-комунальних послуг в іншому житловому приміщенні (будинку);

- акти обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства селищної, сільської або міської ради;

- акти житлово-експлуатаційних організацій про фактично проживаючих осіб;

- договори оренди житла в іншому місці.

У разі наявності одного з таких документів обстеження домогосподарства не проводиться.

Разом з тим у разі відсутності підтверджуючих документів про непроживання членів сім’ї (особа виїхала за кордон, місце перебування особи невідоме тощо) комісії надано право приймати рішення про призначення субсидії виходячи з кількості фактично проживаючих осіб після обстеження умов домогосподарства.

 

  1. Надано можливість призначати субсидію сім’ям, які проживають окремо у житловому будинку, що розділений на дві половини.
  2.   Надано можливість при призначенні субсидії дитячим будинкам сімейного типу та прийомним сім’ям враховувати кількість дітей, які фактично проживають, але не зареєстровані.
  3. Встановлено, що у разі невідповідності даних про склад зареєстрованих осіб і про кількість осіб, яким нараховується плата за послуги (ці дані отримуються органами соціального захисту населення за запитами від житлово-експлуатаційних організацій та інших органів), для розрахунку субсидії використовуються дані про склад зареєстрованих.
  4. Приведено у відповідність до законів перелік доходів, які не враховуються для призначення субсидії: доходи учасників антитерористичної операції, доходи від роботи у виборчій комісії.
  5. Передбачено, що якщо субсидія призначена за рішенням комісії, призначення субсидії на наступний термін здійснюється на підставі того ж рішення (тобто питання не виноситься знову на комісію), якщо в сім’ї не відбулося змін.

          За більш детальною інформацією просимо звертатись безпосередньо до управління соціального захисту населення  Славутської райдержадміністрації за адресою: м.Славута, вул. Соборності, 12 або на  «гарячу» телефонну лінію 2-34-79 . 

                                                                  

 Н.Сидорук , заступник начальника управління-

                                                                    начальник відділу грошових виплат і компенсацій

                                                                              управління соціального захисту населення                                                                                                   

                            Славутської РДА

Переглядів: 550
Дата публікації: 15:31 20.10.2015