Робота зі зверненнями громадян | Робота зі зверненнями громадян | Звіт по зверненню громадян за І квартал 2020 року
Звіт по зверненню громадян за І квартал 2020 року

 

Звіт

про підсумки роботи зі зверненнями громадян

у Славутській райдержадміністрації

за І квартал 2020 року   

Славутська районна державна адміністрація у своїй роботі зі зверненнями громадян керується Конституцією України, Законом України від 02.10.1996  № 393 «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008  № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року № 348.

На виконання пункту 1 Указу Президента України від 07.02.2008   № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» (далі – Указу) робота Славутської районної державної адміністрації спрямована на забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, створення умов для реалізації громадянами свого конституційного права на звернення, ведення систематичного аналізу та узагальнення звернень для виявлення причин, що породжують їх, та підвищення рівня правової освіти населення району.

Протягом І кварталу 2020 року до райдержадміністрації надійшло 50 звернень громадян, що на 12 (на 19,4%) менше ніж у І кварталі 2019 році, у тому числі 45 письмових, що на 4 (на 8,2%) менше ніж у І кварталі 2019 році, та 5 усних, що на 8 (на 61,5%) менше ніж за аналогічний період 2019 року.

Протягом звітного періоду до райдержадміністрації надійшло 1 повторне звернення. Для порівняння: у першому кварталі 2019 року повторні звернення не надходили.

Упродовж звітного періоду дублетні звернення не надходили, що на рівні аналогічного кварталу 2019 року.   

Протягом І кварталу поточного року колективні звернення не надходили. Для порівняння: у І кварталі 2019 року надійшло 3 колективних звернення.

Відповідно до статті 20 Закону України «Про звернення громадян» усі звернення, які надходили до райдержадміністрації, розглядалися в передбачені Законом терміни. З 45 письмових  звернень вирішено позитивно 6, надано роз’яснення згідно з чинним законодавством 28, направлено для розгляду за належністю 7, відмовлено згідно з чинним законодавством 3, 1 звернення залишається на контролі.  

З початку року від органів влади вищого рівня до райдержадміністрації  надійшло 3 письмових звернень (усі з Хмельницької обласної державної адмі-ністрації), за результатом розгляд по 3-х зверненнях надано роз’яснення згідно з чинним законодавством.

Тематика звернень майже не змінилася. Актуальні питання, які турбують жителів району, - це питання соціального захисту населення (48%), аграрної політики та земельних відносин (24%), діяльності місцевих органів виконавчої влади (8%), охорони здоров’я (6%), захисту прав дітей (2%).    

Найбільша кількість звернень надійшла від жителів Улашанівської сільської об’єднаної територіальної громади (48%, найбільше від жителів сіл Миньківці, Волиця, Улашанівка), Славутської міської об’єднаної територіальної громади (16%, а саме від жителів м. Славута та  с. Варварівка), Берездівської (14%, найбільше від жителів сіл Гориця, Малий Правутин), Крупецької (8%), Ганнопільської (4%) сільських об’єднаних територіальних громади, а також від жителів Нетішинської міської об’єднаної територіальної громади (4%, від жителів с. Старий Кривин).  

Одним із питань, що порушують громадяни у своїх зверненнях до  керівництва райдержадміністрації, є питання надання матеріальної допомоги з районного бюджету, що становить 2% від усіх звернень. Слід зазначити, що кількість звернень цієї тематики у І кварталі 2020 року значно зменшилась у зв’язку зі створенням в районі 4-х сільських об’єднаних територіальних громад. Громадяни можуть звернутися безпосередньо для отримання матеріальної допомоги до сільських рад, обраних сільськими об’єднаними територіальними  громадами. У І кварталі 2020 року матеріальна допомога з районного бюджету для жителів сільських об’єднаних територіальних громад не виділялась.  Протягом звітного періоду до райдержадміністрації надійшло лише 1 звернення з цієї тематики, яке направлено для розгляду за належністю.

Головою райдержадміністрації відповідно до підпункту 4 пункту 1 Указу взято під особистий контроль розгляд письмових звернень та забезпечується першочерговий особистий прийом жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України.

Біля 62% становлять звернення від багатодітних, одиноких матерів, пенсіонерів, учасників війни, бойових дій, антитерористичної операції, інвалідів І та ІІ групи, вирішенню проблем яких приділяється особлива увага. Так, протягом І кварталу 2020 року до райдержадміністрації звернулося 1 багатодітна матір, 4 одинокі матері, 17 пенсіонерів, 1 член багатодітної родини, 1 учасник війни, 4 учасники бойових дій (АТО), 2 інваліди ІІ групи, 1 інвалід І групи. Усі звернення розглянуті, за результатами розгляду надано роз’яснення по 21-му зверненню,                 5 звернень вирішено позитивно, 5 направлено для розгляду за належністю.

Згідно з Указом Славутською райдержадміністрацією розроблені та затверджені:

графіки особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, у тому числі виїзного особистого прийому (затверджені головою Славутської райдержадміністрації 02.01.2020, 28.02.2020, 24.03.2020);

графіки щоквартальних виїзних особистих прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації (на І квартал затверджені головою адміністрації 20.12.2019, 28.02.2020, на ІІ квартал затверджені 24.03.2020);

графік проведення перевірок з питань додержання законодавства про звернення громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації у 2020 році;

графік проведення перевірок з питань додержання законодавства про звернення громадян у сільських радах, обраних сільськими об’єднаними територіальними громадами, у 2020 році;

графік проведення дня контролю у 2020 році;

графіки роботи «гарячої» телефонної лінії (на І квартал затверджений головою адміністрації 20.12.2019, на ІІ квартал затверджений 24.03.2020).  

Згідно із затвердженими графіками керівництвом райдержадміністрації проводилися особисті та виїзні особисті прийоми громадян. Так, на виконання підпункту 1 пункту 6 Указу проведено 6 виїзних прийомів, що становить 60% від запланованих, на яких побувало двоє громадян.

Згідно із затвердженим графіком проводяться особисті прийоми громадян головою райдержадміністрації (перший, третій вівторок), заступником голови (друга п’ятниця) та керівником апарату райдержадміністрації (другий четвер). Слід зазначити, що у разі звернень громадян головою районної державної адміністрації проводяться особисті прийоми громадян не лише у заплановані дні. У І кварталі 2020 року на особистий прийом до голови райдержадміністрації звернулося 2 громадян.

У зв’язку з карантинними заходами значну кількість особистих та виїзних прийомів громадян було відмінено.

На виконання пункту 3 Указу розпорядженням голови райдержадміністрації від 09.01.2019 № 4/2019-р затверджено склад районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, який оновлено розпорядженням голови райдержадміністрації від 25.02.2020 № 26/2020-р.

 Протягом звітного періоду проведено 2 засідання комісії у січні та лютому. У березні поточного року засідання комісії не проводилось у зв’язку з карантинними заходами. Комісією розглянуто 2 звернення громадян Славутського району, які надійшли до райдержадміністрації з Хмельницького обласного контактного центру. За результатами розгляду одне звернення вирішено позитивно, по іншому зверненню його авторові надано обґрунтовані роз’яснення. Крім того, на засіданні комісії розглядалось питання про результати перевірки виконавчого комітету Берездівської сільської ради з питань додержання законодавства про звернення громадян.

На виконання підпункту 3 пункту 5 Указу райдержадміністрацією забезпечується   проведення   щомісячного  «Дня контролю»,   у  рамках  якого здійснюються виїзні перевірки стану виконання доручень (резолюцій), даних структурним підрозділам райдержадміністрації за результатами розгляду звернень громадян Президентом України (АПУ), СКМУ, головою облдержадміністрації. Протягом І кварталу 2020 року проведено відповідно до графіка 2 дні контролю в окремих структурних підрозділах райдержадміністрації (управлінні соціального захисту населення, відділі фінансів). Слід зазначити, що працівники структурних підрозділів райдержадміністрації вимогливо ставляться до виконання даних доручень при розгляді питань, які порушуються громадянами. За потребою спеціалісти забезпечують розгляд звернень з виїздом на місце.

З метою виконання підпункту 9 пункту 1 Указу в райдержадміністрації функціонує «гаряча» телефонна лінія «Запитай у влади» за участю голови райдержадміністрації, заступника голови, керівника апарату, до роботи «гарячої» телефонної лінії також залучаються фахівці структурних підрозділів райдерж-адміністрації. Графіки роботи «гарячої» телефонної лінії затверджуються щоквартально. Протягом І кварталу 2020 року проведено 3 таких ліній зв’язку, однак звернення на «гарячу» телефонну лінію не надходили.  

Протягом І кварталу 2020 року загальним відділом (з 01.03.2020 - сектором документообігу та контролю) апарату райдержадміністрації відповідно до затвердженого графіка перевірено два структурні підрозділи райдерж-адміністрації з питань додержання законодавства про звернення громадян (наявні довідки за результатами перевірок), надано методичну допомогу з цих питань.

Також згідно із затвердженим графіком перевірок з питань додержання законодавства про звернення громадян у лютому 2020 року проведено перевірку у виконавчому комітеті Берездівської сільської ради, під час якої надано практичну і методичну допомогу, вказано на основні недоліки в роботі. За результатом перевірки підготовлено довідку керівнику апарату райдержадміністрації. У березні поточного року перевірку виконавчого комітету Ганнопільської сільської ради із зазначених питань не проведено у зв’язку з карантинними заходами.

На розширеному засіданні колегії райдержадміністрації 30 січня 2020 року розглянуто питання «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у райдерж-адміністрації у 2019 році», за результатом розгляду якого прийнято розпо-рядження голови райдержадміністрації від 30.01.2020 № 13/2020-р, яке перебуває на контролі.

З метою виконання підпункту 9 пункту 4 Указу забезпечується опри-люднення на офіційному вебсайті адміністрації (в окремому розділі) узагальнених відомостей про організацію роботу зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань. Крім того, на офіційному вебсайті Славутської райдержадміністрації щоквартально розміщується інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян та графіки особистих та виїзних особистих  прийомів громадян керівництвом облдержадміністрації, райдержадміністрації, роботи «гарячої» телефонної лінії.

Райдержадміністрація створює всі необхідні умови для реалізації грома-дянами своїх прав на звернення та продовжує працювати над виконанням Закону України від 02.10.1996 № 393 «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Завідувач  сектору документообігу

та  контролю апарату адміністрації                                                      Світлана Рощук                                                                 

Переглядів: 122
Дата публікації: 08:51 06.04.2020