МОЗ про те, як працюватиме електронна система охорони здоров’я
МОЗ про те, як працюватиме електронна система охорони здоров’я

Поділитися новиною:

МОЗ про те, як працюватиме електронна система охорони здоров’я

Для входження в реформу заклад первинної медичної допомоги має обрати медичну інформаційну систему (МІС) та підключитися до електронної системи охорони здоров’я, яка наразі працює в тестовому режимі. Станом на 23 січня 2017 року в системі зареєструвалися 702 заклади.

Для чого потрібна електронна система?

   Під час укладання декларації пацієнтів із обраними лікарями, лікарі реєструватимуть пацієнтів у системі. Таким чином, Національна служба здоров'я України зможе оплачувати закладу, де працює цей лікар, ведення кожного пацієнта.

   У майбутньому електронна система дасть можливість пацієнтам швидко отримати свою медичну інформацію, а лікарям – правильно ставити діагноз з урахуванням цілісної картини здоров’я пацієнта. Система замінить паперові медичні карти і довідки, лікарі будуть виписувати електронні рецепти, які неможливо підробити.

   В Україні система складатиметься з центрального компонента, що відповідатиме за централізоване зберігання та обробку інформації, та медичних інформаційних систем (МІС).

   Медичні заклади зможуть обирати будь-яку медичну інформаційну систему з-поміж тих, які пройшли перевірку і підключилися до центрального компонента електронної системи. При цьому комерційні МІС гарантовано надають базовий пакет електронних сервісів. 

   Коли підписувати Декларації про вибір лікаря?

   З 1 квітня 2018 року пацієнти зможуть вибирати свого лікаря первинної допомоги і підписати з ним Декларацію. Нагадаємо, що лікарем первинної допомоги може бути сімейний лікар, педіатр або терапевт. Пацієнт може обрати для себе будь-якого лікаря, незалежно від місця реєстрації чи проживання. Декларація про вибір лікаря первинної допомоги, яку кожен українець має підписати зі своїм лікарем, повідомляє державу, що саме цей лікар буде отримувати гроші за ведення конкретного пацієнта.

   До цього часу підписання Декларацій про вибір лікаря відбувається у пілотному режимі. Це зроблено для того, щоб лікарі мали час навчитися користуватися функціоналом МІС, а також для тестування центрального компонента електронної системи охорони здоров’я.

   У цей же час триватиме підготовка проектів договорів закладів первинної медичної допомоги з Національною службою здоров’я. 

 

Web-адреса: slavuta-rda.gov.ua/news/id/2275 | Переглядів: 37Дата публікації: 16:58 25.01.2018