Увага! Конкурс!
Увага! Конкурс!

Увага! Конкурс!

Оголошується конкурс на заміщення тимчасово вакантної посади державної служби категорії «В» - головного спеціаліста з питань персоналу – юрисконсульта управління соціального захисту населення Славутської районної державної адміністрації

УМОВИ
проведення конкурсу на заміщення тимчасово вакантної посади
державної служби категорії «В» - головного спеціаліста з питань персоналу – юрисконсульта управління соціального захисту населення Славутської районної державної адміністрації Хмельницької  області

Загальні умови

Посадові обов’язки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Головний спеціаліст з питань персоналу – юрисконсульт розробляє і бере участь у розробленні проектів нормативно-правових актів, що стосуються питань управління персоналом, трудових відносин та державної служби.

2. Забезпечує контроль та розроблення посадових інструкцій державних службовців управління, які затверджує начальник управління, а також переглядає їх на відповідність встановленим законодавством вимогам.

3. Вивчає потребу в персоналі на вакантні посади в управлінні та вносить відповідні пропозиції.

4. За дорученням начальника управління перевіряє дотримання вимог законодавства про працю та державну службу, правил внутрішнього службового розпорядку в управлінні.

5. Формує та веде облік особових справ працівників управління.   

6.Здійснює роботу, пов’язану із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок та особових справ (особових карток) працівників управління.        

7. Веде встановлену звітно-облікову документацію, готує державну статистичну звітність з кадрових питань.

8. Обчислює стаж роботи, в тому числі державної служби.

9. Ознайомлює державних службовців з правилами внутрішнього службового розпорядку управління, посадовими інструкціями та іншими документами з проставленням ними підписів та дати ознайомлення.

10. Формує графік відпусток персоналу управління, готує проекти актів щодо надання відпусток персоналу, контролює їх надання та веде облік.

11. Опрацьовує листки тимчасової непрацездатності.

12. Безпосередньо здійснює супроводження та експлуатацію локальної версії системи «Картка».

13. Здійснює облік військовозобов’язаних і призовників та бронювання військовозобов’язаних, забезпечує контроль за станом військового обліку в управлінні.   

14. Перевіряє на відповідність чинному законодавству  України проекти наказів та інших актів, що подаються на затвердження начальнику управління.

15. Розробляє та бере участь у розробці проектів наказів та інших актів, що видаються управлінням, а також актів, що видаються спільно з іншими органами та веде їх облік.

16. Відповідає за подання на державну реєстрацію в управління юстиції нормативно-правових актів, що зачіпають права, свободи і законні інтереси громадян та мають міжвідомчий характер.

17. Переглядає разом із керівниками відділів і секторів управління  документи з  питань,  що належать до їх компетенції,  з метою приведення  у відповідність до вимог чинного законодавства;

18. Організовує претензійну та позовну роботу, здійснює контроль за її проведенням;

19. Веде облік актів законодавства, забезпечує підтримання їх у контрольному стані та зберіганні.

20. Надає працівникам управління роз’яснення щодо застосування законодавства про запобігання корупції.

21. Інформує працівників управління щодо термінів подання шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції декларацій особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування та здійснює контроль за їх подачею у встановлені терміни працівниками управління.

22. Інформує начальника управління та правоохоронні органи про факти вчинення корупційних правопорушень.

23. Здійснює контроль за дотриманням вимог законодавства щодо врегулювання конфлікту інтересів в межах управління.

24. Забезпечує в установленому порядку представлення інтересів управління в судах та інших органах.   

25. Надає  правову  допомогу  спеціалістам управління.

26. Бере участь у підготовці, укладанні та контролі за  виконанням  договорів, що укладаються управлінням, веде їх реєстрацію та облік.

Умови оплати праці

 

Посадовий оклад – 3200 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Тимчасово на період відсутності основного працівника, який знаходиться у відпустці у зв’язку з вагітністю та пологами

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

 

 

 

 

 

 

 

1. Копія паспорта громадянина України.

2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.

3.Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки.

4.Копія (копії) документа (документів) про освіту.

5. Заповнена особова картка встановленого зразка.

6. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування,  за 2016 рік.

Строк подання документів: 15 календарних днів з дня розміщення оголошення на офіційному веб-сайті Міжрегіонального управління Національного агентства України з питань державної служби у Вінницькій, Житомирській та Хмельницькій областях, до 4 травня 2017 року

Дата, час і місце проведення конкурсу

Тестування 12 травня 2017 року о 10 год. 00 хв.,

30000, Хмельницька обл., м. Славута, вул. Соборності 12

 

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Кравчук Леся Анатоліївна

тел. (03842) 2-34-79, 0673823706

 upr.slavyta@ukr.net

 

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги

1

Освіта

Вища

 Ступінь вищої освіти

Молодший бакалавр або бакалавр

2

Досвід роботи

Не потребує

3

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Спеціальні вимоги

1

Освіта

Вища освіта за напрямом підготовки «Право»

2

Знання законодавства

1. Конституція України;

2. Кодекс законів про працю,

3. Закон України «Про державну службу»,

4. Закон України «Про запобігання корупції»,

5. Закон України «Про очищення влади»,

6.Закон України «Про місцеві державні адміністрації»,

7. Закон України «Про відпустки»,

8. Закон України «Про звернення громадян»,

9. Закон України «Про доступ до публічної інформації»,

10. Закон України «Про обробку персональних даних»,

11. Типова інструкція з діловодства та інші нормативні акти які мають відношення до виконання службових обов’язків, загальні правила поведінки державного службовця.

3

Професійні знання

Відповідно до посади з урахуванням вимог спеціальних законів

4

Якісне виконання поставлених завдань

1. Вміння працювати з інформацією;

2. Здатність працювати в декількох проектах одночасно;

3. Орієнтація на досягнення кінцевих результатів;

4. Вміння вирішувати комплексні завдання;

5. Вміння ефективно використовувати ресурси;

6. Вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати.

5

Командна робота та взаємодія

1. Вміння працювати в команді;

2. Вміння ефективної координації з іншими;

3. Вміння надавати зворотний зв'язок

6

Сприйняття змін

1. Виконання плану змін та покращень;

2. Здатність приймати зміни та змінюватись.

7

Технічні вміння

Вміння використовувати комп'ютерне обладнання та програмне забезпечення, знання програми Microsoft Office (Word, Excel); навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет, використовувати офісну техніку.

8

Особистісні компетенції

1. Відповідальність;

2. Системність і самостійність в роботі;

3. Уважність до деталей;

4. Наполегливість;

5. Креативність та ініціативність;

6. Орієнтація на саморозвиток;

7. Орієнтація на обслуговування;

8.Вміння працювати в стресових ситуаціях.

 

 

Начальник управління                                                                                                       М.П.Гриньно

                                                                     

Приєднані документи:

Наказ (1)
Web-адреса: slavuta-rda.gov.ua/news/id/1503 | Переглядів: 51Дата публікації: 10:59 20.04.2017